Pardubická odpoledne: duben 2012
logo%20kopie.png

Trénink dřevěného šermu

trenink.png

Kdy: 5. 4. 2012 od 17:00
Kde: Pardubice, sraz u lávky na Vinici
Pořádá: LarPard
Účast: volná na ohlášení
Vstupné: 0 Kč
Kontakt: zc.drapral|drapral#zc.drapral|drapral

Máte-li zájem před pořádnou larpovou sezónou oprášit svoje znalosti dřevěného šermu, seznámit se s dalšími podobně smýšlejícími lidmi a aktivně strávit odpoledne, je to určeno právě vám.
Můžeme si vyzkoušet a natrénovat různé situace, které v bitvě nastávají, jako držení řady, její rozbití, držení strategického místa, ústup, kooperace více skupin, velení v bitvě atd.
Sebou si vezměte hlavně zbraně. Pokud nemáte či začínáte, nevadí, na místě budou zbraně k zapůjčení a prostě si trochu zaťukáme.

{"module":"wiki\/image\/FlickrGalleryModule","params":{"photosetId":"72157629751171491"}}

Airsoft pro všechny

airsoft.png

Kdy: 12. 4. 2012 od 17:00
Kde: Pardubice, sraz MHD Hůrka
Pořádá: LarPard
Účast: volná na ohlášení
Vstupné: 0 Kč
Kontakt: zc.drapral|namwen#zc.drapral|namwen

Vyražte ven a zkombinujte tento výlet se zdravým sportem a adrenalinovým zážitkem. Poznejte nové tváře či se opět setkejte s těmi, co už znáte.
Vezměte si s sebou zbraň a ochranné brýle. Kalibr zbraně není omezen, jen u pokročilých elektrik zvažte, jestli raději nevzít jemnějšího bratříčka, neboť nebudeme vozit neprůstřelných vest. Pokud jste beze zbraně, víme, kde si zbraň půjčit, ozvěte se.
Po urputných bojích se přesuneme na nějakou chvíli do hospody, kde odbouráme nepřátelství mezi týmy :-).

Komorní larp Pika Don

pikadon.png

Kdy: 19. 4. 2012 od 18:00
Kde: MŠ Korálek, Rumunská 80
Pořádá: LarPard, Sanguinarr a Bejby
Účast: volná na přihlášení přes mail
Vstupné: 50 Kč
Vlastní stránky: http://www.larpard.cz/pika-don-0412
Kontakt: zc.drapral|valsor#zc.drapral|valsor

Je konec Druhé světové války. Hra nás zavede doprostřed důležitého politického jednání, které rozhoduje o mnoha lidských životech.
Pika Don je diplomatický larp na cca dvě hodiny o rozhodování, o prosazování zájmů a také trochu o odpovědnosti. Figuruje v něm šest postav, všechny mužské (mohou být hrány ženou, ale postava je muž).
Stanete se v něm jedním ze zástupců národů zapojených do druhé světové války, na jednání, které nikdy neproběhlo, jelikož některé historické události probíhají příliš rychle na to, aby se o nich dalo rozumně rozhodovat…

Wargaming a deskovky

wargaming.png

Kdy: 26. 4. 2012 od 17:00
Kde: Pardubice, bude upřesněno
Pořádá: LarPard, Riwi
Účast: volná na ohlášení
Vstupné: 0 Kč

Chceš si vyzkoušet jaké to je být generálem, velitelem nebo vojevůdcem? Lákalo tě někdy zahrát si bitvu s miniaturami? V tom případě pro tebe máme přichystané miniatury ze světa Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40000 a Malifaux. (Pro ty co Warhammer znají a chtějí si zahrát, tak si přineste přátelské armády na 500 bodů dle nejnovějších pravidel).
To vše je doplněno možností zkusit si Dungeons&Dragons Miniatures - svižnou a zábavnou varinatou pro legendární stolní RPG.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License